Regulamin sklepu

Sklep internetowy Ruby Duck, prowadzący działalność pod adresem internetowym rubyduck.pl, prowadzony jest przez:

RUBY DUCK Sp. z o.o.

ul. Jaworowa 53

71-382 Szczecin

tel. 506 965 045

e-mail: hello@rubyduck.pl

KRS: 0001118624 | NIP: 8522709888 | REGON: 529244652

1. Defnicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu internetowego.
  2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.rubyduck.pl
  4. Sklep internetowy Ruby Duck – serwis internetowy dostępny pod www.rubyduck.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie internetowym.
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy RUBY DUCK Sp. z o.o. ul. Jaworowa 53, 71-382 Szczecin, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  7. Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz 827 ze zm.).
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  9. Producent – wytwórca produktów prezentowanych na stronach Sklepu internetowego Ruby Duck

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.rubyduck.pl
  2. Sklep internetowy, działający pod www.rubyduck.pl, prowadzony jest przez RUBY DUCK Sp. z o.o., ul. Jaworowa 53, 71-382 Szczecin
  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
    c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

3. Zasady korzystania ze sklepu Internetowego

  1. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.
  2. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu.
  4. Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

4. Procedura zawarcia umowy sprzedaży

  1. Celem przeprowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie wymagane jest  poprawne działanie sieci Internet, używanie  przeglądarki internetowej, w tym w ramach urządzeń mobilnych oraz posiadanie aktywnego konta na wybranym adresie poczty e-mail.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.rubyduck.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Sklep umożliwia nabywanie produktów i usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  6. Aby sfinalizować zamówienie Klient jest proszony o podanie wszystkich niezbędnych danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia tj.
    a) imię i nazwisko
    b) adres dostawy
    c) e-mail
    d) telefon kontaktowy
  7. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz wystarczająco precyzyjne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku nie spełnienia powyższych warunków, które skutkują brakiem możliwości realizacji zamówienia, a w tym skutecznego dostarczenia zamówionego Towaru. Przed odmową realizacji zamówienia Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia niezbędnych danych.
  8. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    a) przedmiotu zamówienia,
    b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
    c) wybranej metody płatności,
    d) wybranego sposobu dostawy.
  9. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
  10. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Małgorzatą Łuszczyńską Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  11. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną “Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  12. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
  13. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

5. Dostawa produktów

  1. Ceny produktów w Sklepie podawane są w polskich złotych. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w ofercie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
    Rodzaje i czasy dostaw:
    a) Paczkomaty InPost / czas dostawy 1-2 dni robocze
    b) Kurier (m.in. DPD, GLS, DHL, Pocztex, InPost, FedEx, UPS) / czas dostawy 1-2 dni robocze
  2. Dostawa jest bezpłatna
  3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia udostępniana jest w Podsumowaniu Zamówienia oraz w potwierdzeniu zamówienia
  4. Dostawa Towarów odbywa się zarówno na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej jak i Państw Europy oraz wybranych krajów położonych na pozostałych kontynentach pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  5. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską.
  6. Termin realizacji zamówienia dla zamówień z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na który składa się wykonanie produktu (produktów) oraz dostawa przesyłką kurierską, ze względu na rzemieślniczy charakter produktów, wynosi do siedmiu dni roboczych, liczonych od dnia następującego bezpośrednio po dniu w którym odnotowano opłacenie przez Klienta Zamówienia oraz przy założeniu dostępności wszystkich materiałów, niezbędnych do wykonania produktu (produktów) . Dla zamówień z dostawą poza granice Rzeczypospolitej termin dostawy podany jest przy informacji dotyczącej formy dostawy oraz kraju destynacji. Jeśli termin realizacji nie może być dotrzymany z powodu braku dostępności materiałów niezbędnych do produkcji oraz / lub innych okoliczności na które Producent nie ma wpływu, Klient zostanie poinformowany o przewidywanym terminie realizacji. W przypadku braku akceptacji przez Klienta nowego terminu realizacji, zamówienie zostanie anulowane, a kwota wartości zamówienia zwrócona Klientowi. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.
  7. Na wyraźne życzenie Klienta może być wystawiona faktura po wykonaniu usługi i przesłana w formie elektronicznej.

6. Ceny i Metody Płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki. RUBY DUCK Sp. z o.o. korzysta z podmiotowego zwolnienia z VAT.
  2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    a) przelewem na numer konta bankowego: Nest Bank 84 1870 1045 2078 1082 7396 0001
    b) płatnością w systemie Autopay poprzez usługę BLIK oraz usługi szybkich przelewów internetowych
  3. Dostawcą oraz operatorem bramki płatniczej Autopay jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718), przy ul. Powstańców Warszawy 6, KRS: 0000320590 | NIP: 5851351185 | REGON: 191781561
  4. Producent zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Sklepie internetowym, wprowadzania nowych Towarów do Sklepu internetowego, inicjowania oraz anulowania działań promocyjnych na stronach Sklepu internetowego, modyfikowania charakteru oraz zakresu działań promocyjnych zgodnie z Kodeksem cywilnym i innymi ustawami, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowy Sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep przed dokonaniem wyżej wymienionych zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami oraz w okresie jej trwania.

7. Odstąpienie od umowy

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub mailem na adres hello@rubyduck.pl, w terminie 14 dni lub wysyłając je na adres: RUBY DUCK Sp. z o.o., ul. Jaworowa 53/2, 71-382 Szczecin
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: RUBY DUCK Sp. z o.o., ul. Jaworowa 53/2, 71-382 Szczecin
  3. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki oraz Towaru w trakcie transportu. Zwracany Towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Jakiekolwiek ślady użytkowania Towaru oraz / lub stwierdzenie uszkodzeń Towaru, anulują dalszą realizację odstąpienia od umowy.
  4. Koszt usługi transportowej zwrotu Towaru pokrywa Klient
  5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy sklep zwróci Klientowi niezwłocznie wszystkie otrzymane od niego płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odebrano zwrócony towar. Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.

8. Zwroty i reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
    a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową,
    b) regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.
  2. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres hello@rubyduck.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
  3. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a)  Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  4. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust b)  Klient ma prawo od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sklep lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
  5. Sklep odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (art 1 ust a), jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  6. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (art 1 ust b), w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  7. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  9. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  10. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.

9. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie prawa.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Aktualna wersja Regulaminu znajduje się pod adresem www.rubyduck.pl
Koszyk
Przewijanie do góry